De ce este Bine sa ai Grija de Telefonul tau?


Atunci cand ne cumparam un telefon nou, exista o perioada de doua sau trei saptamani in care avem foarte multa grija sa nu i se intample ceva. Totusi, pe masura ce ne obisnuim cu el, devenim tot mai neatenti si tot mai indiferenti fata de acesta, ca si cum ar fi un bun de care ne-am putea lipsi oricand si pe care l-am putea inlocui cu usurinta. Din pacate insa, nu oricine isi permite sa-si schimbe telefonul lunar, atat din punct de vedere financiar, cat si din punct de vedere al timpului irosit. Tocmai de aceea, daca ti-ai cumparat un telefon HTC de ultima generatie, ai grija sa cauti imediat dupa achizitie si huse htc pentru a fi sigur ca telefonul tau va fi cat de cat in siguranta. Daca amani acest moment si nu ii cumperi husa din prima, este foarte probabil ca ulterior sa nu mai fi interesat de acest lucru sau sa uiti, iar telefonul tau sa ramana neprotejat. 


Cel putin in cazul meu asa s-a intamplat intotdeauna. Daca nu mi-am cumparat o husa pentru noul telefon in prima saptamana de la achizitie, in urmatoarele saptamani n-am mai facut eforturi pentru a gasi o husa potrivita si am tot amanat momentul pana cand mi s-a parut irelevant sa mai cumpar o husa din cauza ca a trecut deja destul timp incat telefonul sa acumuleze cateva zgarieturi. In acest fel, telefoanele raman neprotejate si total expuse riscului de a fi avariate din cauza accidentelor care se pot intampla in absolut orice moment. Exista totusi situatii in care efectiv telefonul tau este atat de nou incat gasesti extrem de greu o husa pentru acesta. In acest caz, te sfatuim doar sa ai cat mai multa grija de telefon pana cand gasesti o husa potrivita pe care s-o achizitionezi imediat. Pentru mai multe detalii accesati www.huseok.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu